O výhodách a dôležitosti životného poistenia sme hovorili v našich predchádzajúcich vstupoch v TA3. Existuje viacero možností, kde sa klient môže dostať do kontaktu s témou alebo ponukou na uzatvorenie životného poistenia.
- BANKA - pokiaľ ho klient vyslovene nevyhľadáva, veľmi často je s touto témou oslovený napríklad v banke, kde sa v rámci hypotekárneho úveru ponúka aj tzv. banko-poistný produkt
- POISŤOVŇA - môže to byť aj na pobočke konkrétnej poisťovne, ktorú klient navštívi či už za účelom dojednania životného poistenia alebo iného produktu napr. takého cestovného poistenia ci poistenia domácnosti, pričom v rámci produktového portfólia mu môže byt ponúknuté aj krytie životného poistenia
- FINANČNÝ SPROSTREDKOVATEĽ - s ním môže klient riešiť aj iné oblasti svojich financií, či už hypotekárny úver, investície alebo neživotné poistenie a v rámci komplexného portfólia bude vysvetlená aj potreba životného poistenia
- No a v neposlednom rade to je v dnešnej dobe aj internet či TELEMARKETNG
Aké sú špecifiká, výhody alebo aj nevýhody jednotlivých možností sme sa rozprávali s Petrou Hesekovou, riaditeľkou životného poistenia zo spoločnosti Finportal.