Naše pozvanie prijali a svojimi vstupmi konferenciu obohatili zástupcovi našich najsilnejších partnerských spoločností: Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s., AXA životní pojišťovna a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu, Generali Poisťovňa, a. s. a NN Životná poisťovňa, a.s.. A túto zostavu svojím vstupom vhodne doplnil aj analytik portálu FinancnaHitparada.sk, p. Pavel Škriniar.
Portál Finančná Hitparáda a nezávislí hodnotiaci systém Staffino spustili najväčší prieskum kvality služieb poisťovní pôsobiacich na Slovensku. Čo z prieskumu vyplýva? Čo by Slováci na poisťovniach najradšej zmenili, s čím nie sú spokojní? Okrem odpovedí na tieto otázky sa p. Škriniar vo svojom vstupe zameral tiež na trendy v poisťovníctve na Slovensku a v Európe.
Po pozitívnej skúsenosti z poslednej Investičnej konferencie sme opäť využívali aj technológiu Sli.do, ktorá umožňovala interakciu prezentujúceho s poslucháčmi v reálnom čase. Tí sa mohli prostredníctvom svojho mobilného zariadenia (smartphone, tablet, notebook) pýtať otázky a hlasovať v zaujímavých anketách, ktoré si speakri pripravili. Otázky alebo výsledky hlasovania sa následne zobrazili vysvietené na plátne priamo počas prezentácie.
Okrem už spomenutého sme sa hneď v úvode konferencie v rámci vstupu Finportal zamerali na predstavenie našej výnimočnej Kalkulačky životného poistenia pre sprostredkovateľov Finportal. Prečo sme s porovnávačom, resp. kalkulačkou takéhoto typu prišli? Hlavným dôvodom je naša snaha o maximálne zjednodušenie práce sprostredkovateľov. Ako servisná spoločnosť máme za cieľ poskytovať našim partnerom kompletnú podporu a zbavovať ich administratívnej záťaže tak, aby mohli venovať maximum času svojim klientom, svojmu biznisu a rozvíjaniu vlastnej kariéry. Ďalším dôvodom je naše presvedčenie, že budúcnosť finančného sprostredkovania je práve v online službách. Preto ako jedna z najprogresívnejších spoločností vo svojej oblasti neustále pracujeme na rozvoji informačného systému a online služieb s cieľom ponúkať vlastné a unikátne nástroje. Dôkazom tohto trendu je aj úspech nášho porovnávača
Najpoistenie.sk, ktorý produkuje až 95 % objemu neživotného poistenia.
Príjemný spestrením konferencie bolo tiež preberanie ocenenia od spoločnosti AXA za náš zásadný obchodný prínos v roku 2015, z rúk jej riaditeľa externého obchodu pre Slovensko, p. Gabriela Jaščúra.