Túto šikovnú pomôcku používajú sprostredkovatelia, ale hravo to zvládne každý používateľ internetu. Produktová kalkulačka Najpoistenie.sk je súčasťou nového informačného systému Myport od spoločnosti Finportal.
„Platforma Najpostenia je postavená tak, aby zvládla správu veľkého množstva produktov. Neustále dopĺňame nové produktové kategórie a zvyšujeme počet ponúkaných produktov, aby sme postupne pokryli celý trh. V porovnaní s finančnými inštitúciami, ktoré spravujú oveľa menej produktov, je naše riešenie unikátne,“ hovorí riaditeľ divízie neživotného poistenia zo spoločnosti Finportal Peter Jurecký. „Náš porovnávač je veľkou pomocou pre každého sprostredkovateľa, ale aj koncového klienta. Je to komplexná služba, ktorá v sebe spája používateľskú podporu skúsených produktových špecialistov s výhodami moderného informačného systému, a to nielen v oblasti neživotného poistenia. Naše riešenie spĺňa požiadavky aj tých najnáročnejších.“
Najpoistenie.sk umožňuje vytvoriť veľmi rýchlo ponuku pre klienta, keďže všetky údaje o ňom a o produktoch, ktoré využíva, sa automaticky premietnu do vytváranej ponuky. Porovnávač je schopný automaticky dopĺňať aj informácie z externých zdrojov, napríklad zadaním EČV vozidla klienta, z ktorého sa do systému načítajú všetky parametre automobilu. Všetky ponuky, ktoré portál najpoistenie.sk vygeneruje, sprostredkovateľ klientovi vytlačí, pošle mailom a uloží si ich tak, že sa k nim môže kedykoľvek rýchlo vrátiť a rozpracovanú ponuku upraviť.
Sprostredkovateľ má možnosť poskytnúť klientovi širokú paletu produktov. Pri každom z nich nájde všetky potrebné produktové informácie ako poistné krytie či pripoistenie, a tak si klient môže vybrať ten, ktorý zodpovedá jeho predstavám. Peter Jurecký opisuje celý proces uzatvorenia zmluvy ako veľmi rýchly a jednoduchý. „Vytvorenie ponuky, generovanie celej zmluvnej dokumentácie až po úhradu poistného je možné absolvovať v priebehu pár minút, a to všetko online.“ Pri zavádzaní noviniek v online prostredí bola spoločnosť Finportal vždy medzi prvými na trhu a určovala trend. „Zaviedli sme napríklad možnosť uzatvoriť online aj produkty ako GAP poistenie (poistenie finančnej straty) a podnikateľské poistenie majetku a zodpovednosti pre segment mikro SME.“
Sprostredkovatelia majú vďaka Najpoisteniu k dispozícii najväčšie produktové portfólio, všetky pripoistenia a rôzne varianty spoluúčasti, takže dokážu klientom poskytnúť široký výber a pomôžu nastavhttps://www.najpoistenie.sk/iť rôzne kombinácie produktov.
Pred časom spoločnosť Finportal ako prvá umožnila uzatvoriť online aj produkty rizikového životného poistenia a pracuje na rozšírení ich portfólia. Aktuálnou novinkou je ponuka investičných produktov, ktoré sprostredkovateľ cez Najpoistenie takisto uzatvorí online. „Prinášame výhody pre klienta, ktorý si pri dodržiavaní súčasných obmedzení uzatvorí investičný produkt, ale aj pre finančného sprostredkovateľa. Ten okrem úspory času získa ponuku širokého a kvalitného portfólia produktov pre svojho klienta,“ vysvetľuje riaditeľ obchodu a služieb partnerom Finportal Peter Farkaš. Kým v banke má klient na výber v lepšom prípade iba z troch typov portfólií – konzervatívne, vyvážené a dynamické, Najpostenie zohľadňuje pri tvorbe ponuky tri faktory – výšku investície, rizikový profil klienta a trvanie investície. Rôznymi kombináciami tak môže vzniknúť rozdielna ponuka produktov. „Tým aj klient, ktorý by štandardne spadal do vyváženého portfólia, má možnosť získať aj iné zaujímavé možnosti investovania či už vo forme aktívne riadeného portfólia, alebo ETF fondov. Šírka ponuky a spôsob získania investičného produktu sú veci, v ktorých sa Najpoistenie odlišuje od konkurencie,“ uzavrel.