Generali asistenčné služby máte k dispozícii nonstop 24 hodín denne, 7 dní v týždni na tel. čísle +421 2 5857 2266. Generali cestovné poistenie ponúka v balíku L základné asistenčné služby, vyšší balík XL obsahuje navyše aj rozšírené asistenčné služby Plus. K obidvom balíkom si môžete prikúpiť aj asistenciu k vášmu vozidlu.
V rámci základných asistenčných služieb máte k dispozícii:
- telefonické lekárske odporúčania
- informácie o lekároch a nemocniciach
- dohodnutie stretnutia s lekárom resp. nástupu do nemocnice
- vyhľadanie a odporučenie zdravotníckeho zariadenia
- zabezpečenie nevyhnutných liekov a iných liečebných prípravkov
- repatriáciu alebo prevoz do zdravotníckeho zariadenia
- návrat spolupoistenej osoby v prípade predčasného ukončenia pobytu z dôvodu repatriácie alebo predĺženia cesty z dôvodu hospitalizácie
- organizáciu cesty blízkej osoby do miesta pobytu a späť k neplnoletej alebo zdravotne odkázanej osobe
- repatriáciu telesných pozostatkov
- pomoc pri znovuzískaní cestovných dokladov
Generali asistenčné služby Plus v balíku XL navyše ponúkajú:
- právnu pomoc a zloženie kaucie na prepustenie z väzby, právnu pomoc na odvrátenie väzby (10 000 eur)
- právnu pomoc pri trestnom alebo správnom konaní po dopravnej nehode (5 000 eur)
- právnu pomoc pri spore zo spotrebiteľských vzťahov s miestnym poskytovateľom služieb (5 000 eur)
- právnu pomoc pri nárokoch na náhradu škody alebo ujmy na zdraví (5 000 eur)
- prevoz vecí zomrelého a pohreb v zahraničí (5 000 eur)
- asistenciu v opustenej domácnosti v prípade núdze v mieste vášho bydliska (1 000 eur)
- zabezpečenie náhradného pracovníka počas služobnej cesty v prípade akútneho ochorenia, úrazu, hospitalizácie alebo úmrtia (1 000 eur)
- veterinárnu asistenciu
V rámci autoasistencie Autopremium Generali asistenčné služby do limitu 2 000 eur na jednu udalosť ponúkajú:
- telefonické informačné služby (najbližší autoservis, technická konzultácia)
- cestnú asistenciu (odstránenie poruchy na mieste, vytiahnutie vozidla)
- odtiahnutie vozidla do najbližšieho servisu
- úschovu vozidla (max. 10 dní)
- pri krádeži alebo oprave dlhšej ako 8 hodín náhradné vozidlo (max. 5 dní), náhradné ubytovanie (max. 3 noci) alebo náhradnú dopravu do cieľa cesty alebo miesta bydliska
- odtiahnutie vozidla do domovského servisu
- vyzdvihnutie opraveného vozidla
- finančnú hotovosť v prípade núdze
- pomoc v prípade defektu, pri vybití alebo poškodení batérie, pri zámene, nedostatku, zamrznutí alebo natankovaní zlého paliva, pri strate, zlomení alebo zamknutí kľučov vo vozidle